Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De afgelopen 8 jaar is er vol enthousiasme gespeeld om de MOA Golfbokaal. Dit jaar organiseert de MOAj voor de negende keer het Golftoernooi. Het toernooi vindt 1 juli plaats op de prachtige bosrijke baan gelegen in het midden van het land: de Goyer Golf & Country Club, te Eemnes (www.goyer.nl). 

MeMo2 is bij de uitreiking van de MOAwards 2019 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2019. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde is uitgereikt aan Nicole Engels van de NPO. 

Het naslagwerk "Modellen voor Marketing- Insights" is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland.

Op 21 juni organiseert de MOA de Expertise sessie over cognitieve biases. Mis deze speciale Expertise sessie over cognitieve biases uit de gedragspsychologie niet! Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij.

Met zijn bijdrage "De squeeze tussen 'discount' en 'digital': nieuwe uitdagingen voor service supermarkten" won Laurens Sloot van de Rijksuniversiteit Groningen, de Insights Scientist van het jaar 2019.

Tot Young Talent van het jaar 2019 is Pauline van der Wel van Ipsos uitgeroepen. De marktonderzoeker zit pas anderhalf jaar in het vak.

Digital & Webanalist van 2019 is Annemarie Klaassen van VodafoneZiggo. Volgens de jury toont Klaassen zich een vakvrouw die weet hoe online techniek werkt.

De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde van het jaar 2019 is uitgereikt aan Nicole Engels van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO).

Ook onder de bureaus is een prijs voor Insights Professional van het jaar 2019 uitgereikt. Tim Barenbrug van Totta Research heeft deze in ontvangst genomen.

MeMo2 is bij de uitreiking van de MOAwards 2019 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Het is de tweede keer dat MeMo2 de felbegeerde titel wint.

Aanmelden Cloutoday