MWM2 heeft Valerie Vieira (36 jaar) per 1 augustus benoemd tot nieuw MT lid. Valerie Vieira wordt verantwoordelijk voor de kwantitatieve onderzoeksafdelingen van MWM2 en sales.

Per 19 augustus zal Joris Schellekens in dienst treden als Algemeen Directeur van Markteffect. Deze aanstelling zal de basis vormen voor verdere kwalitatieve en kwantitatieve groei van het onderzoeksbureau. Schellekens is meer dan 12 jaar actief binnen de onderzoekswereld waarvan de laatste jaren als Sales Director binnen Lightspeed (onderdeel Kantar Group).

Toe aan een nieuwe uitdaging in 2019?

Hoge klanttevredenheid | Goede onderzoeker | Gepassioneerd | Willen ontwikkelen en publiceren | Continu verbeteren | 7 jaar relevante werkervaring

Newcom Research & Consultancy is een onderzoeksbureau met vestigingen in Amsterdam en Enschede. Newcom groeit en is hard op zoek naar versterking! We zoeken op korte termijn een Senior Research Manager.

Makkelijker gezegd dan gedaan: transformeren op basis van data. Want hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat je de juiste keuzes maakt? En hoe behoud je een eigen identiteit? Arnold Maskat, Adwise – Your Digital Brain legt in vier stappen uit hoe dat werkt.

WPP gaat akkoord met de verkoop van 60% van Kantar aan private equity firma Bain Capital. Volgens Kantar CEO, Eric Salama gaat het bedrijf zich richten op de uitbreiding van self-serve research portal Kantar Marketplace en smartphone- en receipt-based purchase behaviour monitor Worldpanel Plus.

Maar liefst 22 procent van de werkende Nederlanders heeft weleens te weinig loon gekregen van zijn of haar werkgever. Dit blijkt uit onderzoek van AFAS Software onder 1.127 werkende Nederlanders uitgevoerd door PanelWizard.

Dit en meer blijkt uit de gepresenteerde resultaten van een onderzoek dat Motivaction uitvoerde onder 521 Amsterdammers samen met mobiliteitsdeskundige Rob van der Bijl (Favas.net).

GreenBook heeft de 25e editie van het GreenBook Research Industry Trends Report (GRIT) gepubliceerd over het eerste half jaar 2019. Ray Poynter deelt de meest opvallende resultaten uit de Business & Innovation editie van dit rapport. 

Ben jij de persoon die samen met MeMo² marketeers, campagnemanagers, CMO’s en CEO’s van spot-on adviezen gaat voorzien op het gebied van brand- en crossmedia vraagstukken?

Bij MeMo² krijg je de kans om brand en campagne insights, gebaseerd op data, te vertalen naar concrete conclusies en optimalisaties voor de top-500 adverteerders, in binnen en buitenland. Op dagelijkse basis ben je bezig met data-interpretatie, samenwerken met researchers, datavisualisatie en natuurlijk gedegen adviezen opstellen.

Word jij blij van data, marketing en wil jij jouw carrière verder ontwikkelen of starten door honderden campagnes en merken te evalueren en daarover advies te geven?
Bij MeMo² krijg je de kans om insights te vergaren voor de top-500 adverteerders, in binnen en buitenland. Daarbij maak je gebruik van veel verschillende databronnen. Je werkzaamheden bevatten data-analyse, concluderen, rapporteren en adviseren.

Aanmelden Cloutoday