Op 7 november organiseert de MOA de MOAcademy "Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten" met Tom de Ruyck als workshopleider. Deze marketing insights workshop is bestemd voor senior onderzoekers aan de bureaukant én bedrijfsonderzoekers die meer impact willen maken met hun resultaten/inzichten.

Op 28 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "Neuromarketing als onderzoekdiscipline" met Walter Limpens en Andries van der Leij als workshopleiders. Deze workshop is bestemd voor bedrijfsonderzoekers en Consumer Intelligence Managers die onderzoek inkopen of de resultaten ervan bestuderen. 

MediaTest heeft een onderzoek uitgevoerd naar de houding van jongeren in het debat omtrent de stikstofcrisis. In totaal hebben ruim 350 jongeren van 16 tot 39 jaar hun mening gegeven over de diverse betrokken partijen bij de stikstofcrisis en de mogelijke oplossingen hiervoor.

It’s not just your data, but what you do with it that counts. Savvy brands use data-driven insights to deliver personalised customer experiences that stand out from the competition. And, according to our latest research, most organisations consider data-centricity a top priority for 2020.

Respondenten.nl sluit een exclusieve samenwerking met Boomerang Media van de welbekende freecards. De samenwerking bestaat uit het werven van nieuwe pannelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media.

Scholieren van 16 en 17 jaar zijn wel bereid zijn om voor een beter milieu minder single-use producten te gebruiken, maar niet bereid te minderen met het eten van vlees, zo blijkt uit onderzoek van Team Vier in samenwerking met scholieren van het Christelijk Lyceum Zandvliet.

Een groot deel van de marketeers wereldwijd (46%) geeft aan nog niet de juiste balans en synergie te hebben gevonden in de inzet van online en offline media. Zo worstelt driekwart (76%) nog steeds met het meten van cross-channel inspanningen.

“Bureau Fris, hét full-servicebureau voor marktonderzoek”

Omschrijving bedrijf

Bureau Fris is dé partner in marktonderzoek. Wij bieden een full-servicepakket aan in marktonderzoek en leveren onze klanten een zorgeloos onderzoek. Wij werken o.a. voor Booking.com, Pinterest, Brabantia, Uber, Philips, MediaMarkt, VGZ, NPO, en ook voor de bekende onderzoeksbureaus.

Heb je veel ervaring in communicatieonderzoek? Heb je vanuit die ervaring een sterke visie op het vak? Word je enthousiast van het idee om die visie samen met het team en onze klanten door te ontwikkelen tot het beste portfolio in de markt? En vind je het gaaf om nog meer klanten hiervoor enthousiast te maken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou.

Sky Radio wil groeien in de categorie 'radio luisteren op werk' en daarmee 'the listening at work station' zijn. Afgelopen zomer hebben Validators, Sky Radio (Talpa) & Exterion Media onderzoek uitgevoerd, om te achterhalen of je binnen een categorie kunt bewegen door middel van Out-of-Home.

Aanmelden Cloutoday