Marketing Insights - Research - Analytics

  • Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten
    Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Op 7 november organiseert de MOA de MOAcademy "Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten" met Tom de Ruyck als workshopleider. Deze marketing insights workshop is bestemd voor senior onderzoekers aan de bureaukant én bedrijfsonderzoekers die meer impact willen maken met hun resultaten/inzichten.

    Lees verder

  • Neuromarketing als onderzoekdiscipline
    Neuromarketing als onderzoekdiscipline

    Op 28 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "Neuromarketing als onderzoekdiscipline" met Walter Limpens en Andries van der Leij als workshopleiders. Deze workshop is bestemd voor bedrijfsonderzoekers en Consumer Intelligence Managers die onderzoek inkopen of de resultaten ervan bestuderen. 

    Lees verder

  • From AI to analytics
    From AI to analytics

    It’s not just your data, but what you do with it that counts. Savvy brands use data-driven insights to deliver personalised customer experiences that stand out from the competition. And, according to our latest research, most organisations consider data-centricity a top priority for 2020.

    Lees verder

  • Strategische samenwerking Respondenten.nl en Boomerang Media
    Strategische samenwerking Respondenten.nl en Boomerang Media

    Respondenten.nl sluit een exclusieve samenwerking met Boomerang Media van de welbekende freecards. De samenwerking bestaat uit het werven van nieuwe pannelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

Best of Today

  • Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

    Op 7 november organiseert de MOA de MOAcademy "Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten" met Tom de Ruyck als workshopleider. Deze marketing insights workshop is bestemd voor senior onderzoekers aan de bureaukant én bedrijfsonderzoekers die meer impact willen maken met hun resultaten/inzichten.

    Lees verder...

  • Neuromarketing als onderzoekdiscipline

    Neuromarketing als onderzoekdiscipline

    Op 28 oktober organiseert de MOA de MOAcademy "Neuromarketing als onderzoekdiscipline" met Walter Limpens en Andries van der Leij als workshopleiders. Deze workshop is bestemd voor bedrijfsonderzoekers en Consumer Intelligence Managers die onderzoek inkopen of de resultaten ervan bestuderen. 

    Lees verder...

  • From AI to analytics

    From AI to analytics

    It’s not just your data, but what you do with it that counts. Savvy brands use data-driven insights to deliver personalised customer experiences that stand out from the competition. And, according to our latest research, most organisations consider data-centricity a top priority for 2020.

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday